Escola Lliure El Sol

Apostem per un mètode docent basat en la crítica. Racional,la proscripció dels apriorismes i dels dogmes. Som una escola militant, qualificada,. Generadora didees, eficient. Formem en leducació popular. Per a fer camí amb lescola. Donem valor a les associacions. I a les cooperatives com a actors socials de progrés. Concebim la formació activa. Com a garantia de creixement i progressió personal. Innovem en la formació. I lacompanyament de les persones. Coneixement, construïm ciutadania. GESTIÓ DE DADE.

OVERVIEW

This web site escolaelsol.org presently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have probed twenty pages inside the web page escolaelsol.org and found one hundred and forty-one websites referencing escolaelsol.org. I noted two contacts and locations for escolaelsol.org to help you connect with them. I noted three public network accounts possessed by escolaelsol.org. This web site escolaelsol.org has been online for one thousand one hundred and ninety-one weeks, twenty-nine days, one hour, and twenty-seven minutes.
Sep 2001

ESCOLAELSOL.ORG RANKINGS

This web site escolaelsol.org is seeing diverging amounts of traffic through the year.
Traffic for escolaelsol.org

Traffic ranking (by month) for escolaelsol.org

Traffic ranking by day of the week for escolaelsol.org

ESCOLAELSOL.ORG HISTORY

This web site escolaelsol.org was first filed on September 03, 2001. It is currently one thousand one hundred and ninety-one weeks, twenty-nine days, one hour, and twenty-seven minutes old.

WEBPAGE MATURITY

Esplai Bruixes i Bruixots dels Escorrelots

Esplai Bruixes i Bruixots dels Escorrelots.

Centre dEsplai XIROC

16 de setembre de 2007. Visualitza el meu perfil complet.

redes Para la transformación social

Esplai Peti qui Peti

PETI qui PETI és una entitat de lleure sense ànim de lucre per a nens, nenes i joves de La Palma de Cervelló i que pertany a la Fundació Esplac. Dilluns, 13 de juliol de 2009. COLÒNIES A LA CENSADA 3r TRIMESTRE. Hem rigut com mai i hem conegut el món del teatre! COLÒNIES A CAN MAS 2n TRIMESTRE. Les nostres primeres colònies han estat a Can Mas a Torrelles.

Bloc de lEsplai Serrallonga

Ja podeu anar preparant les motxilles, treieu la pols de les sabates de montanya perquè.

SomDeCau Escoltisme i Guiatge Català

Última setmana per fer esmenes i preguntes a l. Falten tres mesos per al Congrés de Caps! Entra en funcionament la Plataforma Virtual de.

WHAT DOES ESCOLAELSOL.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolaelsol.org Mobile Screenshot of escolaelsol.org Tablet Screenshot of escolaelsol.org

Sergi Contreras

Calle Avinyo 44

Barcelona, B, 08002

11 Internet Espana S.L.U.

Hostmaster ONEANDONE

Calle Narciso Serra 14

Madrid, M, 28007

ESCOLAELSOL.ORG HOST

Our web crawlers caught that the main page on escolaelsol.org took one thousand seven hundred and eighty-one milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
86.109.97.5

ns63.1and1.es
ns64.1and1.es

I found that escolaelsol.org is implementing the Apache operating system.

DESCRIPTION

CONTENT

This web site states the following, "Apostem per un mètode docent basat en la crítica." Our analyzers saw that the web page said " Racional,la proscripció dels apriorismes i dels dogmes." The Website also said " Som una escola militant, qualificada,. Per a fer camí amb lescola. Donem valor a les associacions. I a les cooperatives com a actors socials de progrés. Com a garantia de creixement i progressió personal. I lacompanyament de les persones."

VIEW SIMILAR WEB PAGES

Educar e crescer

Mestre não é quem sempre ensina, mas quem de repente aprende. Como identificar o bom professor. O bom professor é didático. Produzir materiais individuais, incentivar que os alunos se ajudem entre si e oferecer exercícios de reforço são alguns dos recursos que o professor pode utilizar para que nenhum aluno fique para trás e assim igualar o nível da turma. A maior bandeira que um professor de qua.

Escola El Vapor Festes i Activitats

Divendres, 23 de març de 2018. Dimecres, 7 de març de 2018. Dissabte, 25 de novembre de 2017. Avui hem celebrat el dia de Santa Cecília.

Refletindo sobre a nossa prática.

Aqui,nós professoras da E. Elyseu Simões machado, encontramos mais um recurso para enriquecer nossos trabalhos, e compartilhar nossas atitudes. Trabalhamos pela alfabetização e letramento de nossos alunos. É nesta luta diária pela procura e formação de leitores, com sede e fome de crescimento que nos realizamos. A leitura nos libera a alma, para novas e possíveis realidades! Domingo, 28 de setembro de 2008.

ESCOLA ESTADUAL ELYSIO ATHAIDE

BLOG PARA COMUNICAÇÃO COM OS ALUNOS - PROFº EDSON PAIVA. REVOLTA DOS BÚZIOS - ELYSIO ATHAÍDE E SOLANGE COELHO. PROJETO LAURO DE FREITAS MOSTRA SUAS ORIGENS. Total de visualizações de página.

ESCOLA ESTADUAL ELYSIO ATHAÍDE

ESCOLA ESTADUAL ELYSIO ATHAÍDE - BLOG PARA CONTATO COM OS ALUNOS DO 9º ANO. Total de visualizações de página. Domingo, 28 de agosto de 2011. VÍDEO DOCUMENTÁRIO - ALUNOS DO 9º ANO. Estamos na Escola Estadual Elysio Athaíde e iremos entrevistar a funcio.